De school voor je leven

Dat is onze school, de Borgloschool

Ouderraad

De ouderraad (OR) heeft als doel het ondersteunen van het team bij allerlei activiteiten, waarbij vaak ook andere ouders gevraagd worden om te helpen. De ouderraad helpt bijvoorbeeld bij het (mede) organiseren van vieringen zoals voorleesontbijt, paasontbijt en evenementen voor leerlingen en ouders. De OR houd zich tevens bezig met het beheren van de financiën van het schoolfonds en het schoolreisgeld. De inning van het schoolgeld gebeurt door de OR twee keer per jaar. De OR vergadert vijf keer per jaar. Via de nieuwsbrief worden ouders op de hoogte gehouden en wordt er om hulp gevraagd voor activiteiten zoals het versieren van de gangen voor Sinterklaas, Kerst en Pasen, hulp bij het organiseren van de kerstmarkt ( eens in de 2 jaar) etc. Namens de school zit er altijd één personeelslid in de ouderraad.

Leden van de Ouderraad 2018-2019

Linda Pruisscher                             Voorzitter
Karin Alberts                                    Lid
Tamara Uiterlinden                          Lid
Roelien van de Molen                     Lid
Anne-Marie van Garderen              Lid
Martijn Auping                                 Lid
Michal Samara                                 Lid
Cindy Steenbruggen                       Lid
Claudia Pruisscher                         Lid
Marieke Kamphuis                          Lid
Seda Ünal                                        Lid
Hetty Koerkamp                              Lid

O.R. vergaderingen

Alle vergaderingen zijn  openbaar, dus u bent van harte welkom om een vergadering bij te wonen. Alle vergaderingen beginnen om 19.30 uur en vinden plaats op school. Bent u nieuwsgierig geworden naar het werk van de OR of wilt u misschien zelf iets doen binnen school? Dan kunt u contact opnemen met één van de leden van de OR of via de mail bij or@borgloschool.nl.

Studiedag
Op vrijdag 24 november zijn alle kinderen vrij vanwege een studiedag.

Schoolgids 23-24
De nieuwe schoolgids voor schooljaar 2023-2024 staat nu op de website. Deze is te vinden in het menu Onze school/Schoolgids.