De school voor je leven

Dat is onze school, de Borgloschool

Groep 4

Zoals u waarschijnlijk weet gebruiken wij op de Borgloschool de website en de app van Klasbord. Met Klasbord blijft u op de hoogte van het nieuws uit de groep van uw zoon of dochter en deelt de leerkracht regelmatig nieuwsberichten, foto's en soms video's.
Wilt u toegang tot Klasbord vraag dan de leerkracht van uw kind om een inlogcode.

Log hier in om de agenda van groep 4 te bekijken.

Studiedag
Op vrijdag 24 november zijn alle kinderen vrij vanwege een studiedag.

Schoolgids 23-24
De nieuwe schoolgids voor schooljaar 2023-2024 staat nu op de website. Deze is te vinden in het menu Onze school/Schoolgids.