De school voor je leven

Dat is onze school, de Borgloschool

Eerste paal KindCentrum Borgele

Vandaag was het dan zover! De eerste paal geslagen voor het KindCentrum Borgele.
Onder belangstelling van leerlingen, ouders en buurtbewoners is dit heuglijke feit gevierd.
Tevens werd het bord van de nieuwbouw onthuld door wethouder Hartogh Heys, samen met kinderen van de Linde, het Lantaarntje, Partou en de Borgloschool.

Foto’s zijn te vinden op onze site.

Studiedag
Op vrijdag 24 november zijn alle kinderen vrij vanwege een studiedag.

Schoolgids 23-24
De nieuwe schoolgids voor schooljaar 2023-2024 staat nu op de website. Deze is te vinden in het menu Onze school/Schoolgids.